Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Барбан М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Барбан М. М. Теоретичні засади підготовки менеджерів освіти до управління соціально-педагогічними проектами [Електронний ресурс] / М. М. Барбан // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_5 Висвітлено теоретичні засади щодо підготовки менеджерів освіти до управління соціально-педагогічними проектами. Визначено і розглянуто загальнопедагогічні, андрагогічні, акмеологічні принципи та діяльнісний, компетентнісний, кластерний, акмесинергетичний підходи, за яких підготовка буде успішною. Наведено педагогічні умови, що забезпечують ефективність підготовки.Представлены теоретические основы подготовки менеджеров образования к управлению социально-педагогическими проектами. Определены и рассмотрены общепедагогические, андрагогические, акмеологические принципы и деятельностный, компетентностный, кластерный, акмесинергетический подходы, при которых подготовка будет успешной. Представлены педагогические условия, которые обеспечивают эффективность подготовки.There are theoretical grounds of educational managers’ training to the social and pedagogical projects management in article. Author defines and considers general pedagogic, andragogic, acmeologic principles and action, competence based, clustered, acme-synergetic approaches, which provide successful this training. Also, pedagogical conditions that contribute the effectiveness of training are presented.
|
|
|